sobota, 28 lutego 2015

Champagne Pool - Nowa Zelandia

Champagne Pool - Nowa Zelandia - temat baaardzo ciekawy.
W swoich zbiorach posiadałam plaster agatu który chyba właśnie czekał na to wyzwanie.
 Jak tylko zobaczyłam temat od razu wiedziałam że właśnie z tego kamienia powstanie. Dopełnieniem są bryłki labradorytu, koraliki tocho i fp.
Moja pierwsza multi praca wisior i broszka w jednym.
 








Zdjęcia które pomogły w interpretacji tematu pochodzą z bloga
Zgłaszam moją prace do wyzwania
 
 
 

4 komentarze:

  1. Śliczny kamień wybrałaś do oprawy i świetny pomysł z tą drobnicą:):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę wygląda jak jeziorko :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna praca, dziwię się, że nie dostała żadnego wyróżnienia :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Krajobraz zaklęty w wisiorku/broszce. Kocham podróże i chyba zakochałam się w tej pracy

    OdpowiedzUsuń